Uuringufirma Future Workplace, mille valdkond on juhtivtöötajate ettevalmistamine töötajate värbamise, arendamise ja töökogemuse häiretega tegelemiseks, korraldas uuringu, mille tulemused näitasid, et 76% vastanutest leidsid, et töö ei tähenda ainult töö tegemise kohta, vaid seda, mida töö käigus tehakse. Seda veendumust edendavad põlvkondadevahelised erinevused töökeskkondades, nii füüsiliselt kui ka kasutatavate tööriistade ja tehnoloogiate mõttes. Uuringu käigus leiti, et 62% vastanutest uskusid, et tehnoloogia peab suurendama töötajate produktiivsust ja aitama neil interaktiivsemalt koostööd teha.
Kõik muutub ja muudatused suurenevad üha enam pärast seda, kui olulist rolli hakkas mängima asjade Internet. Asjade Internet on loonud aluse tehnoloogiliseks revolutsiooniks, kus igasugused masinad, mis meid meie kodus, kontoris ja mujal ümbritsevad, hakkavad omavahel suhtlema ning automatiseerima tüütuid ülesandeid ja töid, kandes hoolt meie vajaduste eest ning lastes meil enam põhilisele äritegevusele keskenduda.
Tuleviku töökoht nõuab meeskondadelt nutikamat ja tõhusamat koostööd olenemata sellest, kas nad istuvad näost näkku või on üksteisest tuhandete kilomeetrite kaugusel. Deloitte’i uuring Millennial Survey leidis, et 59% millenniumilastest arvestavad töökohale kandideerimisel tööandja pakutavat tehnoloogiataset. Veelgi enam – 78% millenniumilastest ütles, et neid mõjutas tööle kandideerimisel see, kui innovatiivse ettevõttega tegemist oli.