Konica Minolta on nimetatud IDC MarketScape'i uuringus "Leader": Worldwide Sustainability Programs and Services Hardcopy 2023 Vendor Assessment (dok #US49892223, detsember 2023). IDC MarketScape'is märgitakse, et "organisatsioonid peaksid Konica Minolta't kaaluma, kui nad otsivad tarnijat, kes võtab otsustavaid meetmeid kliimamõju vähendamiseks, edendades samal ajal ressursside tõhusat kasutamist klientide jaoks ja oma tarneahelas."
Konica Minolta Intelligent Connected Workplace'i strateegia pakub klientidele ka juurdepääsu teabehalduslahendustele, mis võivad suurendada töövoo tõhusust, salvestamist, turvalisust ja vastavust, kasutades tehisintellekti sisalduvaid tehnoloogiaid." Samuti rõhutatakse, et digiteeritud sisu ja automatiseeritud töövoogude kasutamine aitab klientidel saada lisakasu jätkusuutlikkuse osas ning et ettevõtte eesmärk on saavutada oma tegevuses süsinikdioksiidi neto null heitkogus ja valmistada oma tooted 2050. aastaks enam kui 90% ulatuses ringlusse võetud ressurssidest (ringlussevõetud materjalid ja biomaterjalid).
Juhtimisfilosoofia: Aruandes on Konica Minolta nimetamisel "liidriks" välja toodud mitmeid konkreetseid tugevusi, näiteks filosoofia, mille kohaselt saab ettevõte luua majanduslikku ja sotsiaalset väärtust innovatsiooni kaudu, et toetada jätkusuutlikkust. See hõlmab Konica Minolta teadmisi pilditöötluse, andmetöötluse ja andmepõhise otsustusprotsessi valdkonnas, et aidata klientidel ja partneritel lahendada oma konkreetseid jätkusuutlikkuse vajadusi.
Jätkusuutlikkuse hindamine: Aruandes rõhutatakse ka Konica Minolta jätkusuutlikkuse hindamisi osana optimeeritud printimisteenustest. Need hinnangud võimaldavad klientidel saada Konica Minolta
bizWORKPLACE'i tervikliku omamiskulu (TCO) tööriista abil kogu oma printeripargi keskkonnaauditi. Aruandes kiidetakse selle tööriista kasutamist, mis võimaldab klientidel määrata oma energia- ja tarbekaupade tarbimist, määrates samal ajal kindlaks energiatõhusamad võimalused ja jäätmete vähendamise, samuti perioodilise keskkonnaalase aruandluse pideva optimeerimise eesmärgil.
Säästvate lahenduste sertifitseerimissüsteem: IDC MarketScape'i aruandes rõhutatakse ka Konica Minolta säästvate lahenduste sertifitseerimissüsteemi ja selle võimet tuvastada ja sertifitseerida erinevaid tooteid ja teenuseid, mis on loodud spetsiaalselt keskkonna- ja sotsiaalküsimuste lahendamiseks. Kasutades neid põhistandardeid, hindab Konica Minolta oma tooteid kolmeastmelise pingerea süsteemi abil. Alates säästvate lahenduste sertifitseerimissüsteemi rakendamisest 2019. aastal on need lahendused moodustanud 77% kontserni kogumüügist.
Ümberehitatud seadmete programm: IDC MarketScape'i aruandes mainitakse Konica Minolta renoveeritud seadmete programmi ja eelkõige korduvtäidetavate tooneripudelite ja -kassettide kasutamist, tarbekaupade eluea pikendamist, ringlussevõetud materjalide suuremat kasutamist ja renoveeritud seadmete kasutuselevõttu kui võtmekomponente. Aruandes rõhutatakse ka Konica Minolta
bizhub Refreshed programmi, mis pakub Euroopa klientidele kvaliteetseid ja taskukohaseid renoveeritud MFPsid, võimaldades samas kasvuhoonegaaside (GHG) heitkoguste kokkuhoidu võrreldes uute seadmete hankimisega.
Clean Planet programm, pakendite vähendatud kasutamine ja
AIRe Linki kasutamine kaughoolduseks, keskendudes kindlalt meie jõupingutuste jätkuvale arendamisele, et toetada suuremat jätkusuutlikkust, kus iganes see on võimalik."
IDC MarketScape'i müüjate hindamismudel on loodud selleks, et anda ülevaade IKT (info- ja kommunikatsioonitehnoloogia) tarnijate konkurentsivõimelisusest konkreetsel turul. Uuringumetoodika kasutab nii kvalitatiivsetel kui ka kvantitatiivsetel kriteeriumidel põhinevat ranget hindamismeetodit, mille tulemuseks on üks graafiline joonis iga müüja positsioonist konkreetsel turul. IDC MarketScape pakub selget raamistikku, mille abil saab IT- ja telekommunikatsiooniteenuste pakkujate toote- ja teenusepakkumisi, võimeid ja strateegiaid ning praeguseid ja tulevasi turuedukustegureid sisuliselt võrrelda. Raamistik annab tehnoloogia ostjatele ka 360-kraadise hinnangu praeguste ja tulevaste müüjate tugevate ja nõrkade külgede kohta.