SafeQ Cloud
Lihtsaim prindihaldus, mis nõuab IT-osakonnalt minimaalset pingutust. Saate hallata ettevõtte printimise infrastruktuuri igal ajal ja igal pool. Sõltumata sellest, millises pilveteekonna etapis olete, saate pilves asuvat printimise infrastruktuuri kasutama hakata mõne minuti jooksul. Ettevõtte IT-osakond peaks keskenduma olulisematele ülesannetele kui trükitaristu.
SafeQ Cloud lahendus:
- Vähem IT-administraatori aega korduvate ülesannete jaoks.
- Lihtsam kulude planeerimine. Fikseeritud kuutasu, mis sisaldab kõike. Litsentsi hind alates 7,99 eurost kuus.
- Lisainvesteeringuid pole vaja.
- Alati uusim versioon, kuna kõik värskendused tehakse automaatselt.
- Väga turvaline keskkond, kus kõik salvestatud või edastatavad andmed on krüpteeritud ja protsessid vastavad kõigile GDPR-i nõuetele.
- Ei mingeid uusi protsesse, kõik töötajad töötavad nagu tavaliselt.
SafeQ Cloudi eelised:
Lihtsus
Loodud SafeQ pilvprintimise infrastruktuuri lihtsaks installimiseks, konfigureerimiseks ja hooldamiseks. Seda saab teha IT-alaste teadmisteta töötaja, kuna programm on väga kasutajasõbralik. Ühes programmis saate hallata kasutajaid, erinevate kaubamärkide seadmeid, vaadata aruandeid, reegleid luua ja täita kõiki prindihalduse toiminguid.
Autentimine
SafeQ Cloud programmi kaudu printimisel prinditakse dokumente ainult siis, kui kasutaja end prindiseadmes autentib. Seda nõuab võrgu- ja infosüsteemide turbe direktiiv 2 (NIS2). Lisaks saab erinevatele kasutajatele määrata erinevaid õigusi ja juurdepääsu.
Juurdepääsetavus
Printimine igal ajal ja igal pool. Saate mitte ainult hallata, vaid ka printida millal ja kus iganes soovite. Kas teie kontor asub kahel korrusel või on ladu staadioni suurune? Kas töötate mõnes teises linnas asuvas ettevõtte filiaalis? Sellel pole tähtsust, sest saate printida mistahes seadmega, mis on ühendatud SafeQ Cloudi infrastruktuuriga.
Kulude kokkuhoid ja optimeerimine
Reeglipõhine printimine võimaldab erinevatele kasutajatele või seadmetele erinevaid sätteid rakendada, vähendades nii printimiskulusid. See on eriti mugav, kui soovite, et värviprinteriga prindiksid värviliselt ainult teatud töötajad, olenemata töö saatmisel valitud sätetest.
Turvalisus
Automaatselt installitud turvavärskendused. Kuna programm on majutatud pilves, tehakse kõik turvavärskendused automaatselt, seega ei pea klient millegi pärast muretsema. See kehtib ka erinevate funktsioonide värskenduste kohta.
Tsentraliseeritud haldus ja analüütika
Tsentraliseeritud kasutajahaldus igal ajal ja igal pool. Lisage uusi kasutajaid, seadmeid, looge printimisreegleid olenemata teie asukohast ja kellaajast. Üksikasjalikud aruanded kõigi kasutajate, seadmete või osakondade printimis-, kopeerimis- ja skaneerimistoimingute ning kulude kohta.
Ostes SafeQ Cloudi tarkvara koos selle litsentsidega, saate automaatselt hoolduse, mis hõlmab järgmist:
- Garanteeritud reageerimisaeg ≤ 8 töötundi (1. ja 2. raskusaste)
- Probleemi lahendamise aeg ≤ 3 tööpäeva (1. raskusaste)
- Probleemi lahendamise aeg ≤ 4 tööpäeva (2. raskusaste)
- Garanteeritud reageerimisaeg ≤ 5 tööpäeva (3. ja 4. raskusaste)
- Probleemi diagnostika
- Tuvastatud probleemide eskaleerimine ja üleandmine tarkvaratootjale, kui probleem on süsteemne ja mitte kohalik.
Kas soovite SafeQ Cloudi süsteemi proovida või meiega nõu pidada?
Täitke kontaktivorm ja me võtame teiega peagi ühendust.